Jókívánságok

2015. április 11., szombat

Csak azt bánom, hogy nem találtam...

Kedves Kriszti és a Cubanismo família!

Hónapokig kerestem fitnesz termet a környékünkön, ahol Zumbára járhatnék.

Már a telefonban, ismeretlenül is nagyon kedves és segítőkész voltál,Kriszti, egyből tudtam, hogy megtaláltam a számomra legmegfelelőbb helyet és ez így is lett, imádtam a Zumba óráidat. A profizmusod és a kisugárzásod lenyűgöző.

Kicsit vacilláltam, mikor megláttam az Abszolút kezdő Salsa tanfolyam hirdetést, de szerencsére belevágtam, és már tudom, hogy ennél jobb döntést nem is hozhattam volna!

Imádom, szerelem lett! Nemcsak, hogy jó a hangulat és 100%-ban kikapcsol, de még 1-2 kg is leszaladt.

Rácz Anna és Varga Gyula profi táncosok és tanárok, csodálom Gyuszi türelmét és lelkiismeretességét.

Köszönöm, és örülök, hogy vagytok! Csak azt bánom, hogy nem találtam Rátok sokkal korábban!
Boldog születésnapot! Sok puszi,

Angéla

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése