Jókívánságok

2015. április 9., csütörtök

SOHA, ez nem nekem való. Hülyeség!

Már jópáran megkérdezték az elmúlt kb. 1,5 év folyamán, hogy miért kezdtem el táncolni.

A kezdeti motívációra nem egyszerű válaszolni, csak kellett valami újdonság, az amúgy sem unalmas életembe. És itt jött a képbe egy barát aki mesélt a salsáról, meg a véletlen, hogy 2 nappal később kapjak tőletek egy hírlevelet.

Rögtön jeletkeztem, aztán persze rögtön megbántam! :-)

Életemben egy tánclépést sem tettem. SOHA, ez nem nekem való. Hülyeség!
De hát csak nem futamodtam meg. És milyen jól tettem!

Már az első órán magával ragadott a hangulat, meg a hozzáállásotok és profizmusotok!
Valamit nagyon jól csinálhattok, ha még egy olyan embert is elvarázsoltok, akitől ennyire távol állt a tánc mint tőlem.

A két balláb és a botfül tényleg nem akadály. Még így is élvezem! Ígérem, hogy egyszer még az 1-et is megtalálom! :-)

Remélem a kitartásotok és elhivatottságotok megmarad még sokáig!

Sok sikert!

Gábor

2 megjegyzés:

  1. Gábor ez nagyon jó hogy nem adtad fel. Bár minden pasi így gondolkodna, sokkal többet és nagyobbakat táncolnának a lányok, de sajnos néha elmondom hogy táncolok, és van hogy köszönés nélkül kilépnek a csevegőből. :( Minden elismerésem! :*
    Arwen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés