Jókívánságok

2015. április 9., csütörtök

Töketlen salsától az Afrón, Cumbián stb.-n át az életfogytig tartó salsa tanulásig

A kezdet kezdetén, mikor hirtelen felindulásból salsázni kezdtem és először érkeztem Peti és Kriszti órájára, kissé feszült voltam, és ez csak  3-4 hónap alatt oldódott valamelyest.

Tehát, az elején szenvedtem itt irányokkal, pontozássokkal stb. és emellett még vezessem is a lányt?! Hát, nem volt egyszerű! Éppen ezért nagyra értékeltem, hogy nem szekáltak és mindent megtettek, hogy segítsenek az esetlen mozgásom csiszolásán, és a biztató mosolyok is sokat számítottak.

Végül megtört a jég és végre elkezdtem élvezni is a dolgot. Nagy lendülettel belevettetem magam a salsa bulik világába és rádöbbentem, hogy én ezt nagyon szeretem csinálni.

Másrészt kiderült, hogy mennyire jól megalapozzák a tánctudásunkat és erre idővel minden szépen rá tud épülni (sokszor más iskolákból jött táncosoknál ezt nem éreztem).

Legutóbb a tánchétvégén újra meggyőződhettem arról, hogy mekkora odaadással igyekeztek átadni nekünk a tánckultúra magasiskoláját. Le a kalappal! A szervezés és a megvalósítás is csodás volt. Az afroért külön köszönet.

Ami nagyon tetszik, hogy odafigyeltek ránk és rengeteg információt kapunk a kubai kultúrával, vagy bármilyen tánccal kapcsolatos eseményről. Nem elhanyagolható a közösségépítő munkátok sem - a mostani akció is ezt igazolja.

Nagyon sokat köszönhetek Nektek, ebből azt emelném ki, hogy megkedveltettétek velem a táncot és nagyon jó tanárok vagytok.

Töretlen lelkesedést és hasonlóan tartalmas, táncban és jó kedvben gazdag éveket kívánok nektek!

Valentin

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése