Jókívánságok

2015. április 9., csütörtök

Tina története

Mivel is köszönthetnélek személyesebben benneteket, mint a saját történetemmel?

Amikor a táborban plakátrajzolásnál végigkérdeztem a csapattagokat, hogy mit jelent nekik a Salsa és a tánc, egytől egyig szinte ugyanarról számoltak be.

Életük nehéz szakaszán vannak túl, vagy csak egyszerűen boldogtalanok voltak. De amióta részesei ennek a csapatnak, azóta vidámak, felszabadultak, boldogok, és egy olyan életérzés lett úrrá rajtuk, amit szavakkal le sem lehet írni. Nos, pont így vagyok ezzel én is.
Már évek óta vágytam Salsát tanulni, de valahogy nem volt kivel és nem tudtam választani a számomra ismeretlen iskolák között. Aztán néhány barátnőmről egy véletlen folytán kiderült, hogy ide járnak. 

Rögtön lecsaptam rá, csatlakoztam hozzájuk és a csoporthoz. Ezt soha sem fogom megbánni, életem egyik legjobb döntése volt. Nemcsak együtt táncolunk, de nálunk is barátságok alakultak ki és kezdünk összekovácsolódni. 

Igaz, még mindig kezdők vagyunk, de már nagyon sok mindent tanultunk. Fergeteges élmény volt a tábor is, ott is sokat fejlődtünk és betekinthettünk más irányzatokba. A többiekkel is megismerkedtünk, ez jól jön a bulikban, így bátrabban táncolunk a haladósokkal.
A tánc az életem része lett. Egyrészt nagyon fontos a mozgás szempontjából, amit egyébként nem fáradtságként élek meg, mert hamar eltelik az idő, mindig sajnálom, amikor vége van. 

Másrészt beékelődött a heti rutinba, már hétfőn várom a szerdai Bachata és a csütörtöki Salsa órákat.

Minden tanáromnak (Kriszti, Anna, Peti, Gyuszi) és táncpartneremnek köszönöm, hogy boldogsággal töltik el kicsiny szívemet…

Tina

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése