Jókívánságok

2013. április 16., kedd

Ancsapancsa - Ha a tükör oszlop szétvágja a könyököd és dől belőle a vér...

Drága Kriszti és Peti!

Annyiféleképpen és annyiszor leírtam, elmondtam, sőt, elénekeltem már, hogy mennyire sokat köszönhetek Nektek és a Salsa Cubanismo családomnak, illetve, hogy mennyire szeretlek Benneteket, ahányszor csak módom és lehetőségem volt rá.

Na de álljon most itt egy kis összegzés!

Ami a Salsa Cubanismo tánciskolában és közösségben biztos, hogy nem akadályozza meg a jókedvünket és egymás, illetve a salsa szeretetét, és az egymással való táncolást (letesztelve/átélve/tanúsítva):

  • két balláb,
  • botfül, sőt, bunkós botfül,
  • mindenféle nyálas becenév,
  • a tanítványok átnevezése,
  • jártasság több fajta táncban,
  • túlsúly, sőt, extrém túlsúly,
  • zörgő csontok,
  • tini kor,
  • érett, sőt, túlérett kor,
  • társadalmi különbségek,
  • magasságkülönbség,
  • zárkózottság,
  • nyitottság,
  • tudálékosság,
  • értetlenkedés,
  • érzelgősség,
  • keménység,
  • maximalizmus,
  • minimalizmus,
  • alkoholos befolyásoltság,
  • száraz torok,
  • nőuralom,
  • férfi uralom,
  • megszállottság,
  • sok óra kihagyása,
  • nagy család,
  • szingliség (ez mondjuk itt pláne múló állapot :)),
  • izzadás,
  • csapzott haj,
  • sőt, még akkor sem kell abbahagynod a táncot, ha a tükör oszlop szétvágja a könyököd és dől belőle a vér... :)
Boldog vagyok, hogy Tőletek tanulhatok salsázni, sőt, hogy a segítségetekkel megszerettem és megváltoztathattam magam - nem volt könnyű...  Végre (megint) tudatában vagyok a nőiességemnek.

Köszönöm, hogy vagytok és mindig ott vagytok nekem, még akkor is, ha én nem vagyok OTT. Köszönöm a sok bátorítást, a csodálatos élmény-hegyeket, a számtalan szép napot és éjjelt, amiket áttáncoltunk, átdumáltunk, átzenéltünk.

Köszönöm, hogy sosem megyek ki a fejetekből és mindig ott vagyok a szívetekben.

"A barátok olyanok, mint a csillagok; nem mindig látjuk őket, de tudjuk, hogy vannak."

A Salsa Cubanismo felett az ég biztosan csupa-csupa csillag. <3

Nagyon sok boldog Salsa Cubanismo születésnapot kívánok Nektek!


Soha el nem múló szeretettel és ezzel a régebbi, Veletek készült interjúmmal,

Ancsamágia Párducbébi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése