Jókívánságok

2013. április 16., kedd

Anna - Mi a különbség a salsa és a zumba közt...

Kriszti és Peti!

Boldog szülinapot kívánok a Cubanismonak és egyúttal Nektek is!

... és újra eljött egy Cubanismo szülinap...

Nézegettem a képeket, amiket ide beillesztettem, és annyi szép élmény fűz hozzájuk, hogy el sem tudom mondani.




Úgy kedztem el táncolni, hogy csak annyi elképzelésem volt, hogy táncolni szeretnék, de nem tudtam, mit. Sok iskolának láttam a plakátját, mieőtt hozzátok mentem volna, de mind vagy drága volt, vagy lekéstem a jelentkezési határidőt, vagy nagyon messze volt.

Aztán egyik nap feladtam: "jó, akkor nem táncolok".- mondtam és aznap valamiért lesétáltam egy villamosmegállót, ahelyet, hogy villamossal mentem volna. Akkor jött velem szembe a Ti plakátotok, azzal a felirattal, hogy másnap kezdődik az óra és az első ingyenes.

Persze, rögtön megörültem, és el is mentem. Még most is előttem van a kép, ahogy megkérdezem Anikótól. hogy mi a különbség a zumba és a salsa közt :) - ennyire nem tudtam, mégis, milyen táncra megyek. Aztán megtartottátok az első órát és beleszerettem az egészbe. Még mindig megvan az a kis cetli a falamon, ami elvezetett hozzátok.

Nagyon sokat köszönhetek a Cubanismonak, köztük a sok-sok barátot, akikkel találkoztam salsa közben, na meg így három év után talán ki lehet jelenteni, hogy tudok salsázni és nagyon szeretek is.

A táborok mindig fantasztikusak, az óráknak pedig megvan az a kellemes, családias, vidám hangulata, ami egy-egy rosszabb hangulatú napból is képes kizökkenteni bárkit, és már mosolyog is mindenki.

Kívánok még sok-sok Cubanismo szülinapot és jó hangulatot!
Remélem, még sokáig együtt lesz a mi kis csapatunk és még sokat fogunk táncolni a jövőben.

"Bármilyen tánc során, amelynek örömmel átadjuk magunkat, agyunk elveszti a kontrollt, és teskünket a szívünk irányítja tovább."
Paulo Coelho

Anna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése